Někdy se něco nepovede, ale svět se nezboří!

V případě jakýchkoliv potíží při objednávce na eshopu CG Foods se na nás neváhejte obrátit a vše rychle vyřešíme.

JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

Reklamace upravuje reklamační řád 2008/2009, vypracovaný v souladu se Zákonem o ochraně spotřebitele a v souladu s Občanským zákoníkem. Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. 

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží a dále na vady způsobené špatným užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání zboží, zásahem vyšší moci. 

 

Reklamace přijímá obchodní oddělení (tel.: 541 211 601, obchod@cgfoods.cz). O každé reklamaci je třeba provést záznam.

 

V případě oprávněné reklamace neseme veškeré náklady na dopravu reklamovaného zboží. Přeprava v tomto případě bude zajištěna námi využívavnou přepravní společností.

K reklamaci je kupující povinen ve všech případech předložit doklad osvědčující nákup reklamovaného zboží u prodávajícího, případně potvrzený záruční list. Reklamace včetně odstranění vady musí být prodávajícím vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace nebo v delší lhůtě, na které se prodávající a kupující mohou dohodnout.

KUPUJÍCÍ MÁ NÁROK NA TYTO FORMY ODSTRANĚNÍ VAD:

a) dodání bezvadného zboží za zboží vadné
b) dodání chybějícího množství zboží
c) odstranění vad opravou
d) přiměřená sleva z kupní ceny
e) odstoupení od smlouvy, jedná-li se o vadu podstatnou

podmínky reklamace

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout po převzetí zboží od prodávajícího. Pokud je zboží předáváno zasilatelskou službou, je kupující povinen ihned prohlédnout zásilku při jejím převzetí.

náležitosti reklamačního protokolu

V tomto písemném vyrozumění musí být uveden název, sídlo a IČO kupujícího a dále číslo balíku, číslo faktury, (popř. její kopie) kód a název zboží, množství a cena bez DPH. Dále je třeba uvést popis vady. V případě poškození zboží je nutné přiložit i fotografie poškození, včetně fotografie balíku, včetně výplní a štítku od přepravce. K tomuto vyrozumění o vadě se prodávající vyjádří do 3 pracovních dnů.

 

Bez těchto náležitostí není možné reklamaci vyřídit.