Úvod / Často kladené otázky
Často kladené otázky
- VŠE O NÁKUPU
Nemusíte, nakoupit u nás můžete i bez registrace.
Registrovaní uživatelé mají ve svém profilu kompletní přehled objednávek.
Při nakupování nemusíte vyplňovat doručovací adresu a kontaktní údaje. Uložíte si je ve svém profilu a automaticky se Vám v objednávce propíší. Navíc si můžete přidat vaše oblíbené produkty do kategorie ♥ a mít je tak vždy po ruce rychle a bez hledání.
Ano, objednávky zasíláme i do zahraničí. Pro více informací nás prosím kontaktujte info@cgfoods.cz.
Napište nám prosím na email info@cgfoods.cz a uveďte email, na který jste objednávku vytvořil/a.
Situaci prověříme a dáme vám vědět.
Fakturu vám zašleme na email a přiložíme ji také vytištěnou přímo do vaší objednávky. Pokud fakturu za zboží nenajdete v doručené poště vašeho e-mailu, zkontrolujte si prosím i spam a hromadnou poštu. Někdy se bohužel stane, že e-mail skončí i tam.
Pokud jste byli spokojení s vaším nákupem, produkty či vyřešením požadavku, budeme rádi za recenzi, kterou můžete napsat buď k jednotlivým produktům, nebo přímo na naší hlavní stránce.
- REKLAMACE / VRÁCENÍ
V tomto případě prosím postupujte dle kroků níže:
Napište nám email na adresu: info@cgfoods.cz, ve kterém prosím napište:
- Co se s produktem stalo
- Číslo objednávky nebo číslo faktury
- Přiložte do emailu fotografie, na kterých je viditelné poškození produktu
Následně prosím vyčkejte na odpověď s řešením z naší strany, které vám poskytneme co nejdříve.
Snažíme se objednávky balit co nejlépe a maximálně pečlivě, nicméně jsme jen lidé a může se stát, že se omylem spleteme.
V tomto případě prosím postupujte dle kroků níže:
Napište nám email na adresu: info@cgfoods.cz ve kterém prosím napište:
- Uveďte, který produkt jste si objednali a který jste místo něj obdrželi
- číslo objednávky nebo číslo faktury.
Vyčkejte prosím na odpověď s řešením z naší strany, které vám poskytneme co nejdříve.
Ano, máte právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dní od data převzetí zboží.
Všechna balení produktů, která budete chtít vrátit, musí být neporušená (nesmí mít otevřený obal, sundanou ochranou fólii, nebo jevit jiné známky poškození). Produkty lze vrátit s nárokem na vrácení peněz pouze v takovém stavu, v jakém jste je obdrželi. Vrácené zboží prosím dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. V případě poškození/otevření originálního obalu, nebude možné z hygienických důvodů produkt vrátit a jsme oprávněni vrácení takového produktu odmítnout. Zboží bude na náklady kupujícího zasláno zpět. V případě splnění podmínek pro vrácení zboží vám peněžní částku zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od data doručení vráceného zboží. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Poštovné za zaslání zboží obchodníkovi při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradíte vy. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu. Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete zde.
- SLEVOVÉ KÓDY/POUKAZY
Slevový kód uplatníte přímo v košíku pod vašimi produkty v kolonce “Použít kupon“.
Zkontrolujte si prosím ještě jednou celé zadání a podmínky pro uplatnění slevového kódu a překontrolujte si ve své objednávce, zda zboží v košíku splňuje opravdu všechny z nich.
Příklady, proč nelze kód uplatit
- Kód je platný pouze na nezlevněné zboží a vy máte v košíku zboží ve slevě
- Kód je uveden velkými písmeny “SLEVA“, ale píšete písmena malá “sleva“
- Uvádíte neplatné znění kódu
- Slevovému kódu skončila platnost a zadáváte ho již po expiraci
- Slevový kód je možné uplatnit jako množstevní slevu, ale v košíku máte pouze 1 produkt
- Kód je možné uplatnit pouze na určitý druh produktů, ale v košíku máte zboží, které do slevy nespadá
Pokud splňujete všechny podmínky pro uplatnění slevového kódu a stále ho nemůžete uplatnit, prosím napište nám na email info@cgfoods.cz a my situaci prověříme.
- DOSTUPNOST ZBOŽÍ
Jelikož k nám čaje putují až například z daleké Srí lanky, nemůžeme vždy přesně odhadnout datum, kdy k nám produkty dorazí. Můžeme Vám však poskytnout alespoň přibližný termín doručení – stačí, když nám napíšete na náš email info@cgfoods.cz
Můžete se přihlásit do našeho informačního emailu, který pravidelně zasíláme s aktualitami, akcemi či novinkami, a tak se včas dozvíte, že je váš oblíbený produkt opět skladem.
Pravidelně také najdete na našich webových stránkách informační panel, ve kterém najdete informace, co je u nás nového, stejně tak na sociálních sítích Instagram a Facebook, kde pravidelně informujeme o naskladnění, akcích a novinkách.
- DORUČENÍ ZBOŽÍ
Každou objednávku se snažíme odeslat co nejrychleji, nejpozději však do 5 pracovních dní od obdržení objednávky. Standardně expedujeme objednávky dříve, a to už do druhého pracovního dne od přijetí. Záleží také na časovém období, v 1.polovině roku jsou balíčky expedovány maximálně do dvou pracovních dnů, ve 2. polovině roku, kdy je čajová sezóna na vrcholu, může expedice zboží trvat maximální možnou dobu a to do 5 pracovních dní. Pak už doba doručení závisí na zvoleném dopravci. Každý dopravce vás následně bude informovat přes SMS či email o datu doručení objednávky.
Ceník jednotlivých dopravců najdete zde.
Při objednání nad 500 Kč vč. DPH máte dopravu zdarma.
Jakmile obdržíme vaši objednávku v systému, pošleme Vám potvrzující email o jejím přijetí. Následně ji do 5 pracovních dní expedujeme. V den předání objednávky dopravci Vám zašleme informační SMS o předání a fakturu na email s informací o odeslání. Následně Vás bude kontaktovat sám dopravce o datu doručení.
Ano, objednávku si můžete osobně vyzvednout v Brně na adrese Vídeňská 99, 639 00 Brno každý všední den od 8 do 16 hod.
- PLATBA
Všechny aktuální platební možnosti naleznete zde.
- AKTUALITY/NEWSLETTER
Na úvodní straně našich webových stránek naleznete níže na stránce možnost PŘIHLAŠTE SE K ODBĚRU NOVINEK. Zde zadáte svůj email a máte hotovo.
Přímo v infomačním emailu naleznete níže odkaz pro možnost odhlásit se z odběru novinek.
Nenašli jste odpověď na svoji otázku?
Rádi Vám poradíme telefonicky na čísle
+ 420 724 737 508
info@cgfoods.cz
každý všední den 8 – 16 hod.