Úvod  / Nejčastěji kladené dotazy

Často kladené otázky

Nemusíte, nakoupit u nás můžete i bez registrace.

Registrovaní uživatelé mají ve svém profilu kompletní přehled objednávek.

Při nakupování nemusíte vyplňovat doručovací adresu a kontaktní údaje. Uložíte si je ve svém profilu a automaticky se Vám v objednávce propíší. Navíc si můžete přidat vaše oblíbené produkty do kategorie ♥ a mít je tak vždy po ruce rychle a bez hledání.

Ano, objednávky zasíláme i do zahraničí. Kompletní ceník dopravy a seznam zemí naleznete zde.

Napište nám prosím na email info@cgfoods.cz a uveďte email, na který jste objednávku vytvořil/a.

Situaci prověříme a dáme vám vědět. 

Fakturu vám zašleme na email a přiložíme ji také vytištěnou přímo do vaší objednávky. Pokud fakturu za zboží nenajdete v doručené poště vašeho e-mailu, zkontrolujte si prosím i spam a hromadnou poštu. Někdy se bohužel stane, že e-mail skončí i tam.

Pokud jste byli spokojení s vaším nákupem, produkty či vyřešením požadavku, budeme rádi za recenzi, kterou můžete napsat buď k jednotlivým produktům, nebo přímo na naší hlavní stránce.

V tomto případě prosím postupujte dle kroků níže:

Napište nám email na adresu: info@cgfoods.cz, ve kterém prosím napište: 

  • Co se s produktem stalo
  • Číslo objednávky nebo číslo faktury
  • Přiložte do emailu fotografie, na kterých je viditelné poškození produktu

 

Následně prosím vyčkejte na odpověď s řešením z naší strany, které vám poskytneme co nejdříve.

Snažíme se objednávky balit co nejlépe a maximálně pečlivě, nicméně jsme jen lidé a může se stát, že se omylem spleteme.

V tomto případě prosím postupujte dle kroků níže:

Napište nám email na adresu:  info@cgfoods.cz ve kterém prosím napište:

  • Uveďte, který produkt jste si objednali a který jste místo něj obdrželi
  • číslo objednávky nebo číslo faktury.

 

Vyčkejte prosím na odpověď s řešením z naší strany, které vám poskytneme co nejdříve.

Ano, máte právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dní od data převzetí zboží.

Všechna balení produktů, která budete chtít vrátit, musí být neporušená (nesmí mít otevřený obal, sundanou ochranou fólii, nebo jevit jiné známky poškození). Produkty lze vrátit s nárokem na vrácení peněz pouze v takovém stavu, v jakém jste je obdrželi.  Vrácené zboží prosím dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. V případě poškození/otevření originálního obalu, nebude možné z hygienických důvodů produkt vrátit a jsme oprávněni vrácení takového produktu odmítnout. Zboží bude na náklady kupujícího zasláno zpět. V případě splnění podmínek pro vrácení zboží vám peněžní částku zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od data doručení vráceného zboží. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího. Poštovné za zaslání zboží obchodníkovi při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu hradíte vy. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu. Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete zde.

Slevový kód uplatníte přímo v košíku pod vašimi produkty v kolonce “Použít kupon“.

Zkontrolujte si prosím ještě jednou celé zadání a podmínky pro uplatnění slevového kódu a překontrolujte si ve své objednávce, zda zboží v košíku splňuje opravdu všechny z nich.

Příklady, proč nelze kód uplatit

  • Kód je platný pouze na nezlevněné zboží a vy máte v košíku zboží ve slevě
  • Kód je uveden velkými písmeny “SLEVA“, ale píšete písmena malá “sleva“
  • Uvádíte neplatné znění kódu
  • Slevovému kódu skončila platnost a zadáváte ho již po expiraci
  • Slevový kód je možné uplatnit jako množstevní slevu, ale v košíku máte pouze 1 produkt
  • Kód je možné uplatnit pouze na určitý druh produktů, ale v košíku máte zboží, které do slevy nespadá

Pokud splňujete všechny podmínky pro uplatnění slevového kódu a stále ho nemůžete uplatnit, prosím napište nám na email info@cgfoods.cz a my situaci prověříme.

Jelikož k nám čaje putují až například z daleké Srí lanky, nemůžeme vždy přesně odhadnout datum, kdy k nám produkty dorazí. Můžeme Vám však poskytnout alespoň přibližný termín doručení – stačí, když nám napíšete na náš email info@cgfoods.cz

Můžete se přihlásit do našeho informačního emailu, který pravidelně zasíláme s aktualitami, akcemi či novinkami, a tak se včas dozvíte, že je váš oblíbený produkt opět skladem.

Pravidelně také najdete na našich webových stránkách informační panel, ve kterém najdete informace, co je u nás nového, stejně tak na sociálních sítích Instagram a Facebook, kde pravidelně informujeme o naskladnění, akcích a novinkách.

Každou objednávku se snažíme odeslat co nejrychleji, nejpozději však do 5 pracovních dní od obdržení objednávky. Standardně expedujeme objednávky dříve, a to už do druhého pracovního dne od přijetí. Záleží také na časovém období, v 1.polovině roku jsou balíčky expedovány maximálně do dvou pracovních dnů, ve 2. polovině roku, kdy je čajová sezóna na vrcholu, může expedice zboží trvat maximální možnou dobu a to do 5 pracovních dní. Pak už doba doručení závisí na zvoleném dopravci. Každý dopravce vás následně bude informovat přes SMS či email o datu doručení objednávky.

Ceník jednotlivých dopravců najdete zde.

Při objednání nad 500 Kč vč. DPH máte dopravu zdarma.

Jakmile obdržíme vaši objednávku v systému, pošleme Vám potvrzující email o jejím přijetí. Následně ji do 5 pracovních dní expedujeme. V den předání objednávky dopravci Vám zašleme informační SMS o předání a fakturu na email s informací o odeslání. Následně Vás bude kontaktovat sám dopravce o datu doručení.

Ano, objednávku si můžete osobně vyzvednout v Brně na adrese: Jana Babáka 11, 612 00 Brno, budova i

do 31. srpna 2024 /nově od 1.9.2024 na adrese: Vídeňská 297/99, 639 00 Brno-Štýřice

Stačí si jako dopravu zvolit osobní vyzvednutí. Jakmile bude objednávka připravena, pošleme Vám informační SMS či email. Prosím vyčkejte na potvrzení o připravené objednávce.  

Objednávku je možné uhradit předem na bankovní účet nebo hotově přímo na místě.  

Všechny aktuální platební možnosti naleznete zde. 

Na úvodní straně našich webových stránek naleznete níže na stránce možnost PŘIHLAŠTE SE K ODBĚRU NOVINEK. Zde zadáte svůj email a máte hotovo.

Přímo v infomačním emailu naleznete níže odkaz pro možnost odhlásit se z odběru novinek.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku?

Rádi Vám poradíme telefonicky na čísle 

+ 420 724 737 508

 info@cgfoods.cz

každý všední den 8 – 16 hod.

Úvod  / Blog

Blog

Doprava zdarma
při nákupu od 500 Kč

Připravujeme…

Pro vás

Bestsellery

Blog

Naše značky

Jsme výhradními dovozci vybraných značek Hyson, Thurson, Tealia a Battler, díky kterým nabízíme vynikající cejlonské čaje, dále pak čajů Curtis, Richard a Naturavita kávy Coffesso, Saquella, Granell a Excelsior.

Naše kávy a čaje distribuujeme z Brna do prodejen všech druhů a velikostí i konečným zákazníkům po celé České republice a na Slovensko.

Sami se můžete přesvědčit, že velkoobchod s čajem a kávou CG Foods Vám nabídne přesně to, co hledáte.

Náš tým

Jsme výhradními dovozci vybraných značek Hyson, Thurson, Tealia a Battler, díky kterým nabízíme vynikající cejlonské čaje, dále pak čajů Curtis, Richard a Naturavita kávy Coffesso, Saquella, Granell a Excelsior.

Naše kávy a čaje distribuujeme z Brna do prodejen všech druhů a velikostí i konečným zákazníkům po celé České republice a na Slovensko.

Sami se můžete přesvědčit, že velkoobchod s čajem a kávou CG Foods Vám nabídne přesně to, co hledáte.

Sledujte nás

Úvod  / Velkoobchod

Velkoobchod

Velkoobchodní spolupráce - Česká republika

Pro navázání velkoobchodní spolupráce se nejprve musíte zaregistrovat do našeho systému.

Registraci můžete provést sami prostřednictvím online registračního formuláře (po schválení registrace se budete moci přihlásit do VO e-shopu a nakupovat za VOC), nebo prostřednictvím našeho obchodního oddělení po e-mailu či telefonu. K registraci si připravte následující informace:

Stručný přehled podmínek velkoobchodního odběru

Toto jsou pouze základní informace pro velkoobchodní odběr. Prosím, přečtěte si řádně obchodní podmínky a reklamační řád.

Firemní dárky

Potřebujete dárek pro své zaměstnance nebo obchodního partnera?
Chcete potěšit originálním dárkem v podobě kvalitního čaje či kávy?
A mít tam své firemní logo? 

Čaj je jeden z neuniverzálnějších dárků, které si můžete představit. Hodí se na jakoukoli příležitost a je vhodný pro kohokoliv.

Ať už potřebujete větší množství jednoho druhu čaje, nebo máte zájem o vytvoření dárkového balíčku s našimi produkty na zakázku,
kontaktujte nás prosím v dostatečném předstihu. Sdělíte nám své požadavky a my vám připravíme nabídku na míru,
jak by mohly být firemní dárky vytvořeny podle vašich představ.

Privátní značka / Private label

S možnostmi výroby pod vaší vlastní značkou vám můžeme vypomoci také. Jsme připraveni s vámi spolupracovat na vytvoření vlastního jedinečného produktu, který bude odpovídat vašim specifickým požadavkům a zároveň reflektovat vaši značku a identitu. Navíc, váš projekt dokážeme realizovat od nízkého minimálního doběru.

Více informací vám poskytne Ing. Petra Chaudry na petra.chaudry@cgfoods.cz.

Are you looking for a private label with low MOQ (minimum order quantity)?

For more information, please contact:

Slovenská republika

Pro možnosti velkoobchodní spolupráce na Slovensku kontaktujte našeho obchodního partnera na info@extracaje.sk a +421 904 386 828.

Zahraniční spolupráce / Import & export

Více informací o zahraniční spolupráci vám poskytne Petra Chaudry na petra.chaudry@cgfoods.cz či +420 724 737 508.

For more information about the co-operation outside the Czech Republic, contact: